Το lemonade stand είναι ένα κλασικό παιχνίδι που διδάσκει τα βασικά για τις επιπτώσεις της προσφοράς και της ζήτησης σε μία επιχείρηση. Σε αυτό το παιχνίδι ανοίγετε έναν πάγκο με λεμονάδες και προσπαθείτε να κερδίσετε κάποια χρήματα.
Οι επιχειρηματικές σας αποφάσεις σας έχουν επιπτώσεις στην προσφορά και τη ζήτηση, και επομένως, στην αποδοτικότητά της επιχείρησή σας.
Προσφορά:Έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε πόση λεμονάδα παράγετε σε μια ημέρα. Εάν δημιουργείτε πάρα πολύ, θα σπαταλήσετε μερικά από τα χρήματά σας. Εάν δημιουργείτε λίγη, χάνετε την ευκαιρία να πωληθεί περισσότερο προϊόν . Η προσφορά επηρεάζεται επίσης από την τιμή των πρώτων υλών. Το νερό είναι σχετικά ελεύθερο, έτσι σε αυτό το παιχνίδι, οι πρώτες ύλες σας περιλαμβάνουν τα λεμόνια και τη ζάχαρη.
Ζήτηση: Η ζήτηση των πελατών είναι σημαντική, αλλιώς κανένας δεν πρόκειται να αγοράσει τη λεμονάδα σας. Ένας σημαντικός παράγοντας στην ζήτηση των πελατών είναι ο καιρός. Οι άνθρωποι είναι πιθανότερο να αγοράσουν τη λεμονάδα τις καυτές, ηλιόλουστες ημέρες απ' ό,τι τις κρύες και τις βροχερές. Η τιμολόγησή σας έχει επιπτώσεις επίσης στην ζήτηση. Όσο ακριβότερη είναι η λεμονάδα σας, τόσο λιγότεροι είναι οι άνθρωποι που θα θελήσουν να την αγοράσουν. Η διαφήμιση μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να αυξήσει τον αριθμό των ανθρώπων που επισκέπτονται τον πάγκο με την λεμονάδα σας.
Οι σταθερές δαπάνες πρέπει επίσης να ληφθούν υπ' όψιν στην τιμολόγηση της λεμονάδας ώστε να καλύπτονται και αυτές..